2012-03-19

hm, nu ska vi se vart vi ska börja!
det var trevligt hos adams föräldrar i fredags. det var svettigt att se endres match! dom vann tillslut, precis när jag förberett mig på straffar. men nu blir det iallafall en match till här i södervärn, götttt!!!

i lördags morse hade vi samling vid åtta.. matchen började nio. vi skulle möta hemse, dom var bara sju spelare så dom typ stod på sin egen planhalva hela matchen. det var svårt att spela då, men vi vann med 20-1!
vi gick hem, duschade och åt, sen såg vi hansa. det var faktiskt en mycket underhållande match! men dom förlorade tillslut i sudden..
efter den matchen åkte jag och issa och handlade lite, åt igen, chillade och gick sedan till södervärn för att se ibk. den matchen var rätt tråkig. men dom vann i alla fall med 5-3!
efter det gick vi hem, bytte om, bättrade på sminket, öppnade vinflaskan och drog sedan till emma! när vi kom var redan hela laget där. så vi satte igång med lekar direkt! bearpong bland annat. det var kul. för mitt lag vann hela turneringen!
några av oss stannade, några gick till hamnplan. jag var på hamnplan. det var kul! efter blev det såklart mcdonalds. men sen GICK jag och adam hem.

jag glömde min kamera men tog lite bilder med mobilen, inte världens bästa kanske.. hehe.







söndagen var rätt seg. låg i soffan och väntade på att klockan skulle bli halv fem. då skulle endre oldies spela mot klinte. det var en mycket rolig match! den slöt 5-5.
efter den gick vi hem och la oss på soffan igen. såg film och big brother. sen var det dags att sova.

imorse när jag vaknade hade jag väldigt väldigt ont i halsen! och yr i huvudet var jag, och lite feber hade jag. så jag bestämde mig för att inte gå till praktiken. har bara tagit det lugnt idag, adam har fått gett mig lite service.

halv fyra ska jag på utbildning med mary kay. sen ska jag hem och se innebandy på tv!! Endre-Mora, kvartsfinal 3 som sänds på tv4 sport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0