2012-03-15

igår besökte vi uf-mässan. det var kul och se alla kreativa ungdomar! efter det var jag och adam förbi arbetsförmeldingen, sen var jag på stan och efter det åt vi lunch med louise och wilmer.
klockan tre var vi hos adams föräldrar för att fåka lite eftersom hans mamma fyllde år!

träningen gick bra. förutom att när jag skulle jobba hem som en dåre snubblade jag på jossans fot gjorde att magplats och en faceplant och gled sen aslångt.. har nu ett glidmärke på höften, ett blåmärke på armbågen och ett på andra höften, ett halvstukat lillfinger, en halvstukad fot, en liten fläskläpp och en bula på hakan. inte kul.
efter träningen åkte vi hem till adams föräldrar och såg fotboll. då var även louise och wilmer med.
vi passade på att boka boende och så tills vi ska till london!

idag har jag och louise varit på brs och gått modevisning för dem. det var kul! vi ska dit igen vid ett och göra samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0