2012-02-12

hellu!
igår hade jag en trevlig dag på stan med familjen. vi åt på thai-thai, det var gott!
endre vann med 10-3 mot örebro. Jossan och Jennifer fick spela, det var kul! och så tyckte jag att Joss var duktig.
efter matchen åkte jag till dalhem, åt gott och såg gladiatorerna. sen åkte jag och louise in och hämtade massa folk vid båten. 
idag har vi varit och handlat frukost. på hemvägen blev vi stoppade av polisen. det var nervöst, för adam körde och han hade ju varit ute kvällen innan. men det gick fint! 
klockan ett mötte endre karlstad. matchen slöt 3-6. inte bra, inte bra.. 
klockan fem spelade jag och issa med u-laget! vi mötte ibk och vann med 9-5! det var jättekul att spela men jag kunde ha levererat lite mer poäng.. 

ikväll har vi sett tv och ätit kladdkaka. nu är jag jättetrött, men ska se klart wallander innan jag går och lägger mig. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0