2011-03-07

nu är lovet verkligen slut.. trist, jag hann inte med allt som jag tänkt. men ganska skönt att rutinerna skola, adam, äta, träna, äta, sova börjar igen. hehe.

snart ska jag sätta igång en film som jag missat på en engelskalektion. Jag har faktiskt laddat ner den så att jag ska kunna se den, duktigt va. Jag ska även göra klart ett arbete i naturkunskap. Jag ska ha 5 minuters redovisning om stjärnor. kul va.  

ikväll på träningen ska vi samlas och gå igenom lite inför slutspelet. Som som sagt börjar mot KAIS Mora. Jag har ju aldrig varit med om ett slutspel förut, eller jo, som publik och fan, men aldrig som spelare. Så det ska bli rooligt. Jag undrar hur det är att vara i den där omtalade "bubblan".


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0