2011-04-17

hej hej hemskt mycket hej!
i fredags var det lite födelsedagsfirande med adam och hans släkt. gött. vi åkte till dalhem på kvällen och sov där mys. klockan ett i lördags var det dags för sm-finaler. vi var med laget på o'learys och såg damernas final. djurgården vann. jag, issa och louise åkte till dalhem och såg herrarnas. den var mycket spännande och tog väldigt lång tid, men rätt lag vann!!
söt rumpa adam, hehe.
efter vi gjort oss i ordning åkte vi in till stan, till joss som hade lite fest. det var roligt. när de andra skulle på krogen mötte jag upp adam och några till. runt halv två var vi hemma.
idag är det söndag, det är strålande sol ute och JENNIFER HELLGREN fyller år! weeei.
jag får ångest av att jag inte varit ute och ragit vara på den underbara solen än.
jag fick ångest av att det redan var söndag, men sen insåg jag att vi har påsklov!! weei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0