2010-09-09

Hej

alla statusaar på facebook handlar om insparken, och jag kommer inte vara där! det är rätt sjukt, jag var på alla sävefester i tvåan och alla utom två i ettan. Men jag och hoppas att det är en positiv grej att jag inte går. Och jag är glad för det, eftersom jag är jättetrött, har skitont i halsen och är helt slut. Plus att jag efter i lördags har tröttnat på att dricka, det är bara äckligt.

kvällens träning gick faktisk bra! det var kul. I helgen har vi träningsmatch, på fastlandet. Jag ska inte spela från start men jag känner på mig (om jag inte mår sämre) att jag kommer få lite speltid i alla fall :)

just nu sitter jag i Dalhem. Adam är på insparken, man bara ehh va?? han som alltid gnäller om att det är så tråkigt, ovärt och töntigt. men men.

nu ska jag duscha sen gå och lägga mig och det ska bli så jävla skönt.

ps. Grattis till Gabriel som fyller år idag och som klarat uppskrivningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ganska många brudar som klängde på honom..

2010-09-10 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0