2010-07-31

testerna igår gick sådär. Vi har haft tester idag med, endel grejer gick bra och endel vill jag helst inte nämna. Men sånt är livet. överlag så är jag nöjd.

igår när vi kom hem bakade Adam pannkakor till mig och issa. sen åkte han och jag upp till Dalhem ip och spelade tennis. Det var kul!

inatt kanske blir förstta natten på några veckor som jag och Adam sover utan varandra :/

Jag fick just sms om att det är fest hos Anna J ikväll och jag fick komma om jag ville. Jag hatar sånt här, för jag har så svårt att bestämma mig. Just nu känner jag mig jättetrött och har inte så stor lust men samtidigt så vet jag att det hade blivit jätteroligt! ååhh.

nu ska jag se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0