100103

idag står innebandy på schemat. Visby IBK mot Älvsjö. efter det stannar jag nog i stan. får se vad jag hittar på.

här är då klänningen som jag fick av louise, issa och joel i julklapp. och som skulle ha på nyår! som verkligen var untz och nyår och allt såntdär!

 




och precis när jag ska sätta på mig den, pajar dragkedjan!!!!!! fan vad ledsen jag blev. jag satt ungefär en timme och försökte fixa den. fick en fet jävla blåsa på tummen! sen inså jag att det aldrig skulle gå. så vi satt ihop den med säkerhetsnålar där bak, jättefint verkligen.. men den där jväla säkerhetsnålen bara gick upp hela tiden. jag fick damp. men som tur var fick jag låna en klänning av ronja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0