day and night

ungefär sent igårkväll fick vi reda på att sävefesten bara var påhitt, det var nån jävel som gjort fejkaffischer. DEPRISSION PÅ HÖG NIVÅ!

så nu sitter jag och camilla här i min soffa, jag har precis kommit hem från ibg och vi vet inte vad vi ska hitta på ikväll..

i helgen blir det iallafall massa innebandytittande. ser fram emot det!! 

____________________________________________________________________________

jag kom på en sak:
it's time to face the truth, i will never be with you. 
det är inte värt att lägga ner tid, tankar eller energi på dig mer. jag ger mig.  
och på nåt sätt känns det bra.
nu tar jag nya tag, öppnar dörrarna och ser ljust på framtiden!   

 

Kommentarer
Postat av: ronjaaa

BRA OLIVIA, kööör på det!

ta din pudding ist :O :D

2009-09-17 @ 18:55:27
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0