if you're not in you can't win.

igår grillade vi med familjen, gott :) jag tänkte skoja med alla och tog ölen som var kvar. eller jag tänkte inte dricka den. men pappa och aron retades och sa att jag inte skulle klara det. så då var jag bara tvungen! fifan vad äckligt öl är verkligen!
lite senare såg vi Forrest Gump, en helt jättebra film! rolig, sorglig och allt på samma gång! jag grät.

imorse sov jag till halv elva, såg till min fasa att solen inte lyste ute! jag som skulle vara ute i solen!
jag hjälpte mamma att baka paj, en jordgubb och en äpple blev det. smulpajsdeg är i alla fall det godaste som finns :)
solen började komma fram och det var varmt ute. så jag bestämde mig för att sola. men det är liksom inge kul att bara ligga där, så jag kom på att eftersom poolen nu är fylld så kan jag ju damsuga och fixa lite med den. och det gjorde jag. nu är den ren och fin. bara vattnet som ska värmas upp, sen är den färdig att badas i :D
efter det åt vi paj, gott som tusan :D sen spelade jag kubb med min lillebror. jag vann :D
halv fyra cyklade jag upp till dalhem IP i motvinden! vi skulle nämligen träna. det kom nio stycken och eftersom herrarnas a-lag spelade körde vi en kort träning så vi skulle hinna se andra halvlek. det gick verkligen inte bra alls för mig på träningen. jag är så nervös, för imorgon är det match :/ 
dalhem vann i alla fall med 1-0. jag cyklade med karro hem :) 
hemma väntade tacos och en dusch. vid åtta tog jag bussen till stan. på bussen var även camilla. vi pratade massor :) 

nu sitter jag här själv, igen. louise kommer hem med båten i natt. 
jag ska nog ta och se en film. the notebook, eller nej den är så lång. jag tar ps. I love you istället. hoppas den är bättre andra gången man ser den. 

jag har tänkt på en sak. det är ungefär bara 6 veckor kvar tills det blir sommarlov. herregud! och då flyttar vi härifrån! det känns konstigt. jag har inte ens ett sommarjobb. shit, snart börjar jag tvåan! och om 8 månader och 15 dagar fyller jag 18! fifan. jag vill inte, inte än. jag vill börja om från 15 igen! tänk vad mycket saker man hade gjort annorlunda då, om man liksom visste hur allt kunde bli. 

jaja, nu ska jag gå och borsta tänderna. godnatt.

ibland hatar jag mig själv och svartsjuka!  





  

Kommentarer
Postat av: jessica

Var du med och spelade mot Gotland södra? =)

2009-05-04 @ 16:16:42
URL: http://jessiicajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0