MIN CYKEL :O

igår lånade jag ut min cykel till jocke och adam, när jag skulle hem hittade jag först inte den. letade på hela säve typ, men dom hade varit duktiga och ställt den där dom tog den. camilla ska trampa och jag sitta på pakethållaren, och när jag hoppar upp på den så typ flyger jag bakåt :O hela pakethållaren är helt loss! fifan verkligen, jag skickade arga sms till adam. men dom hade tydligen vart och pratat med mc-hallen, så det var lugnt. men faaaan vad arg jag var ett tag! sen går jag på stan med camilla, nina och några. och så bara ringer adam och säger att jag MÅSTE komme hem, att dom var vid mig för att se så jag inte ver ledsen och att de hade en present. jag bara: är det godis? :D adam bara garvade åt mig och typ neeeeej. jag går ias hem och dom typ har inget att säga, jag tänkte, vad var det liksom? sen typ fnissar dom lite och viskar nåt. adam tar av sig jackan och lägger den i min soffa, sen ska vi tydligen gå igen. men adam ber mig att kolla om hans nycklar ligger i jackan, liksom skaka på den. jag gör det, och ut ramlar EN STOR GODISPÅSE :D haha, så dom hade köpt godis till mig! men bara sålänge antar jag, för dom ska fan fixa cykeln! 

camilla hängde gos mig en stund och det var trevligt :)
sen på kvällen var det träning med distrikslaget, sista innan vi åker. sista träningen för säsongen till och med :( jag var lite sjuk men tränade ändå, och det gick ganska bra :)  


idag slöt vi tidigt :) jag, camilla och julia cyklade till öster. julia träffade simon och jag och camilla gick och köpte fanta. sen drev vi runt som vanligt. fast idag HADE VI PENGAR! :D så jag köpte en tröja.

sen blev vi deprimerade för att pengarna inte räcker till allt vi vill ha och för att camilla inte hittade några chinor. så vi gick till mc'donlads och åt glass!

sen stötte vi på john, han gjorde oss sällskap. ända hem till mig faktiskt, men han skulle bara byta om till mjukisar och sen vidare till ishallen.

ikväll har jag stått på willys och räknat godis i två timmar. det var inventering med laget alltså. det gick ganska fort, och så fick man träffa alla igen :) till och med ronja :D


nu ska jag sova som bara den!

godnatt  




Kommentarer
Postat av: Camilla

money money är najjs! ;)

2009-04-03 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0