what can i do to make you mine?

regnfri kväll? redan på bussen in i söndags började det regna. jag och camilla missade att trycka på knappen vid hemmakväll, så vi fick åka ända till busstationen sen gå hem till nina och lämna lite grejer. sen gå tillbaka till cirkusen. i regnet! fan vad jag ogillar regn. vi gick in med våra fribiljetter, det var smockat av folk. så fick rätt dåliga platser. vi gick och köpte en sockervadd. gott! sen började det. och det var inte lika spännande som när man var liten. det roligaste var när katten skulle klättra upp för ett rep och ramlade ner, sen sprang iväg, ut ur tältet. haha! när det blev paus köpte jag och camilla en ballong, sen gick vi. och vi liksom drogs till mcdonalds på något vis, med vår fina heluimballong :) inne på mcdonalds ser vi tre killar som verkligen sitter och råglor på oss. vi "väljer" varsien och väntar på att dom ska komma fram. men inte gjorde dom det. så vi gick vidare för att köpa red bull. och när vi står i kön inne på coop så går dom förbi utanför. haha, shit. sen går vi och ska göra ett kontoutdrag och plötsligt står dom där och frågar efter en tändare. tur att camilla hade en. och medans camilla letar efter den så lyckas automaten sno hennes kort. vi var allmänt förvirrade ett tag. sen gick vi oss och satte oss på en bänk. killarna, som hette kevin, kalle och jonte undrade vad man gjorde i visby när det regnade. vi hade inget bra svar på det. så vi gick in och satt oss på mcdonalds igen. där träffade vi ida, emma och annie, mycket trevligt :) 
jag och camilla är bra på att göra bort oss. den här gången hade vi raptävling, så tjejen som satt bakom oss flyttade till ett annat bord. bra jobbat. 
vi satt på mcdonlads jättelänge och flummade. när klockan blev ett skulle kevin, kalle och jonte till hamnen. för dom skulle med båten. dom ville att vi skulle gå med, vi sa att vi kunde gå med en bit. för det regnade ju som fan. men tillslut satt vi också på terminalen helt genomblöta och väntade. haha. där satt vi och beundrade tatueringar, luktade på fotsvett, skrattade, blev retade för vår dialekt och massa tills klockan blev halv tre. vi sa adjö, dom checkade in och vi gick hem. hem till nina. vi försökte få på tvn i ungeför en halvtimme. när vi tillslut lyckades och kröp ner i sängen fick vi nån impuls och massor av energi så vi gick ut och sprang i rondellen i bara t-shirt och trosor. det var askul. när vi kom in igen var vi ganska trötta, vi såg på london ink och sen erik och mackan. haha. så runt ungefär 5 somnade vi. 

   

vi vaknade vid tolv nästa dag, emelie kom in och gjorde frukost. sen kom louise som skulle hämta mig. alla fyra satte oss ute i trädgården och pratade lite. trevligt. sen kom också julia. jag och louise åkte hem vid typ halv tre. 
hemma plockade vi vinbär, badade och sen var jag ute och sprang. det gick verkligen dåligt, jag orkar ingenting. jag fattar inte vart min kondition har tagit vägen :/ måste hitta den snart, annars vet jag inte vas jag ska göra. frågan är bara, vart ska jag börja leta? 
när klockan slog nio var jag hemma vid karolina norsk och hennes nybakade kladdkaka. vi skulle se beck. men kom på att den började ju inte förrens halv tio. så vi gick ut och övningskörde lite. eller, karro körde och jag satt klistrad i sätet bredvid. norsken är duktig på att köra :)
sen gick vi in igen och började se och åt kladdkakka. gooooott! vi har kommit fram till att raklamavbrott är jävligt irriterande. men teliareklamerna är roliga. arrahelst när han gör spiken ner i vattnet och räddar internet.
när klockan blev halv ett cyklade jag hem i mörkret, det var läskigt.

idag har jag städat mitt rum, duktigt. sen ringde dom från sporthuset! och jag ska på intervju dit imorgon, nervöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0