2012-11-04

Nu var det längesen jag var aktiv här! Shiiiiit. Men det är det där med tid, den räcker liksom inte alltid till..
Just nu har jag en stund över i alla fall!!
Jag ligger i sängen och njuter av att jag kan ligga kvar hur länge jag vill. Bredvid mig ligger en trött och kanske lite bakis Adam.. Det sista han sa innan jag somnade igår var "du får inte hålla på och bråka med mig imorgonbitti", hahaha att jag ska!! Alldeles snart ska jag det eftersom vi ska måla andra och sista gången i vår hall!
Efter det ska vi kanske se när Vincent spelar innebandy och senare i eftermiddag ska Adam spela!

Igår var jag i Dalhem, mamma fyllde nämligen 50 i fredags. Vi lagade mat och bakade tårtor till henne. Sen fick hon ju lite presenter också såklart. Vi passade på att fira Louise också, så hon fick också presenter!
Lite senare åkte jag förbi Jennifer där mina sambos var på fest för att hälsa på. Adam, som annars är rädd för hundar berättade hur mycket han tycker om jennifers hund timjan, dom var så söta tillsammans.. Jag fick såklart agera chaufför innan jag kunde åka hem och sova.

Snart är även denna helg slut och imorgon är det jobb som gäller igen. Och en ny träningsvecka! Förra helgen tog vi sex poäng, fan va gött det var! Jag var skitkass båda matcherna, det var ju inte så kul men sex poäng är alltid sex poäng. Och som sagt så börjar snart en ny träningsvecka med nya möjligheter och vi ska spöa Jönköping på lördag!

Nej, nu ska jag bråka med Adam. Hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: Karrobarro

Gryymt med blogg igen! Och du är ju aldrig kass på dina matcher, så käft! Saknar dig <3

2012-11-04 @ 10:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0