2012-01-30

i lördags natt såg jag fotboll med Karro, det var kul!
igår skulle vi spela match med u-laget i klinte, mot visby ibk. men dom kom aldrig. dom hade "glömt bort". det var väldigt tråkigt. men vi fick spela mot klintes herrlag. vi spelade i femton minuter och det blev 5-0. hehe.
efter matchen så åkte jag och issa till södervärn och såg lite finaler med adam. trevligt. man blir nästan lite sugen på att spela fotboll..

när vi kom hem bestämde vi oss för att beställa mat. det blev från 3 olika ställen, så alla blev nöjda! sen bestämde vi att vi skulle gå på bio! det blev new years eve, den var bra!

idag har jag varit och klippt mig!!! väldigt kort! jag har funderat på det ett tag och jag är ganska nöjd. känner mig dock som lotta på bråkmakargatan ibland.. plus att det är jättesvårt att sätta upp! men men, det är kul med förändring!



jag och adam har spelat badminton med joel idag också. och sen har jag tränat med u-laget!
snart börjar fråga olle-dokumentären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0