2012-02-28

idag har jag, adam och issa storhandlat med mamma. jag och adam sågade ved i dalhem. det var kul. sen har vi stekt pannkakor och vilat lite innan vi åkte på träning. träningen gick sådär.
jag såg top model sverige förut. jag dör på viktoria, hon har ju inte alla hästar hemma. "I tapped the kontroll". hehe. men hon blir bra på bild. dock inte under vatten, guu va ja skratta.
nu ser vi big brother. det som är roligt är alla konflikter och uppdrag och när de ramlar och slår sig. och joe är alltid rolig. men jag hatar när dom ska springa runt nakna och snacka om knulla och hålla på. sen är det ju sjukt jobbigt att höra på jessica, hon kan verkligen inte hålla käften, hon är SÄMST på att lyssna. fifan.

imorgon blir det krullis med vincent, möte med a-laget och träning med u-laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0