2012-02-20

igår vann vi över skarphäll med 20-0. det var kul!
efter matchen hämtade vi lite ibk:are vid båten, åkte hem och softade, beställde mat, hämtade wilmer, hämtade maten och åt hemma hos oss. myspys. vi såg tv medans vi spänt väntade på att big brother skulle börja. det är så roligt för att är så dumma.. men jag gillar tenny.

idag sov jag och adam rätt länge. skulle ta en promenad i det fina vädret men gick på stan istället. jag hittade ett par svarta jeans. nya favoritjeans!
sen tog vi en liten fika, adam övertalade mig.. han ska alltid fika. macka. med kycklingröra. och kaffe.



vid tre hämtade vi joel som vanligt. vi spelade badminton och han tyckte det var askul den här gången. när vi spelat klart skjutsade vi honom till kortids, sen åkte jag och tränade med u-laget. det gick sådär. 

jag och issa har lagat lasagne som vi och våra sambos ätit. det var gott! nu har adam precis plockat fram kladdkakan han bakat. gotttttt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0