2011-11-23

idag fick jag reda på att jag inte kommer fortsätta jobba på rindi. hon tyckte inte att det funkade med mig. jag passade inte för jobbet, hon såg att jag inte tyckte det var kul osv osv.. så hon tyckte den andra som också provjobbat fungerade bättre. jag känner mig lite lättad ändå eftersom jag inte tyckte att det var så kul. men det känns ju verkligen inte bra att få höra att man inte duger. tråkigt.

på träningen idag var vi inte så många, som vanligt när det inte är match.. så vi körde på liten plan. det var ganska kul.

snart kommer adam hem och då ska vi åka hem till hans föräldrar (som är utomlands) och se zlatan vs messi eftersom vi inte har kanalen här.



snart är det helg. då blir det julbak i dalhem, bowling med familjen, innebandy såklart och så kanske lite twilight-maraton!! såja.

Kommentarer
Postat av: ronja

du duger visst olivia! :)

2011-11-27 @ 17:25:24
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0