2011-11-12

igår fyllde Joel 25 år. det har blivit en hel del firande!

i torsdags åkte jag och adam hem till dalhem. där hade joel lite fest för sina klasskamrater (två stycken) och sin lärare. vi åt tacos och tårta. det var trevligt, dom var så gulliga och glada!
träningen gick sådär.

igår, fredag, var jag och adam på stan ett tag sedan vid ett köpte vi en tårta på norrgatt och åkte till Joels jobb, där vi satt och åt med hans arbetskamrater. det var också väldigt trevligt och dom var såklart också väldigt glada.
vi åkte hem och vilade en stund innan vi skulle hem till dalhem. där var det middag med familj, släkt och pojkvänner. mycket trevligt. vi såg även idol och spelade kort.
joel fick en mössa :)



idag har jag bara hunnit med att äta frukost än sålänge. en riktigt bra frukost! gröt med hemmagjord äppelmos, två knäckemackor med smör och avocado på, ett äpple och en kopp te. Jag ska snart sätta igång att städa. ikväll har vi match!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0