2011-05-26

nu är jag klar med allt skolarbete. det känns väldigt skööönt! vi ska bara runda av allt med uf, sen är verkligen allt klart. gött.
idag efter skolan var jag i almedalen och såg en teater. det var utvecklingsstörda och handikappade som spelade teatern och de var jätteduktiga!
träningen idag gick bra. vi sprang intervaller. först 500 meter tre gånger, sen 1000 meter tre gånger och sen 500 meter tre gånger igen. det var jobbigt, men känslan när man är klar slår allt. nu är jag hemma och ska snart äta mat. adam är iväg och spelar fotboll, heja!

jag pratade med några igår allmänt om bloggar. vi tyckte att man typ upprepar samma sak i sin egen blogg hela tiden och det är sällan man har något riktigt spännande att skriva om. Vi sa också att vi inte vill sträcka oss så långt att vi lägger ut bilder på t.ex. dagen outfit. hehe. så jag ska komma på lite roliga grejer att prata om.

jag har en grej! häromdagen när jag skulle duscha låg det ett äckligt djur på vårat badrumsgolv, vi brukar ha massa spindlar där men det här var inte en spindel. Det var typ en skalbagge av något slag. Jag gick och hämtade flugsmällaren, tänkte att fan vad äckligt det kommer kännas att mosa den, tittar bort, slår till och tjooop. Den var steenhård, flugsmällaren studsade typ iväg, en konstig känsla. Men det skalbaggeliknande djuret låg helt stilla och benen hade krullat upp sig lite så jag tänkte att den var död och adam fick ta bort den senare. När jag sen skulle visa den för adam så var den borta! väldigt märkligt... Den var alltså inte död, den lurade mig. nu är det krig!

nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0