2011-05-16

nu ska jag berätta lite om min helg. jag och adam åkte ju till stockholm. vi bodde hos hans syster och hennes pojkvän. vi fick känna oss lite vuxna och gå på ikea, vi handlade faktiskt lite grejer. vi var på outlet, nacka, bromma och i "stan". Jag hittade det jag behövde! vi har även hunnit med att äta god mat, godis, chips och att bli lite irriterade på en tredjeplats i eurovision. men lite stolta var vi ändå. det har varit en väldigt trevlig resa och jag är nöjd!

idag har jag haft nationella i engelska. writing gick inte så bra. speaking flöt på ganska bra, för ajg var med Adam Ladebäck. hehe.
nu sitter jag hemma hos adam, han slutar om två timmar..
ikväll drar försäsongen igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0