2011-03-14

idag kom jag och Adam hem tidigt från skolan. mycket skönt. Vi ville hitta på något, jag föreslog "ska vi lägga oss och sova?". det gjorde vi.. då var klockan tre. jag satt alarm på klockan fem. Kvart i fyra ringde alarmet. jag blev ytterst förvirrad, stängde av alarmet och dubbelkollade att jag verkligen satte det på klockan fem. Det hade jag gjort, men det var issa som ringde kvart i fyra..

ikväll har vi ätit god mat hos adam för att hans mamma fyller år. Det var supergott och trevligt. Jag tror adams pappa hade kammat hem halv åtta hos mig. hehe.

på tal om det, det ser jag på nu. bland de bästa tv-programmen som finns. finns det på dvd?

imorgon har jag sovmorgooon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0