2011-03-08

internationella kvinnodagen. Det finns säkert en bra orsak till varför den finns, man ska hylla alla kvinnor och bla bla bla. Men ska man få presenter då, om man är kvinna? får flickor inte presenter? vad säger man, Grattis på kvinnodagen min vackra kvinna, du är så speciell och kvinnlig? 

fettisdagen. en mycket bra dag. inte för att det är förbjudet att äta semlor någon annan dag, men ändå. Såklart var alla semlor på ica maxi slut när vi skulle köpa där förut. Så det blev kladdkaka på fettisdagen istället.. 

Idag i skolan lämnade våran lärare klassrummet efter ca tio minuter med orden "Nej, ni får pyssla med vad ni vill. Jag går nog nu". så gick hon. Jag älskar den där stunden när läraren smällt igen dörren och vi i klassen tittar på varandra för att sedan bryta ut i asgarv. 

Idag på träningen var jag back?!?! det var jättekul! men man börjar ju undra. Petad, Omskolad eller bara tillfällighet? det är frågan. 

snart kommer adam och hämtar mig. imorgon har vi kort skoldag, soffft. 

Extra!! jag bjuder på en bild på en kvinna. Extra!! kvinnan har buske.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0