2011-03-02

Idag ringde klockan halv åtta. tidigt för att vara lov! kvart över åtta bar det av mot hemse. Vincent skulle spela krullis cup. Jag körde hela vägen dit, det är tråkigt med långa rakstreckor.. fast det är ungefär det enda jag är bra på, att köra rakt framåt.

Vincents klass kämpade på bra, det var nära att de gick vidare till och med. De vann två och förlorade en. De har verkligen gått framåt. Det var inte alls längesen de förlorade alla matcher och inte gjorde ett enda mål..

Jag mamma och Issa var i tygaffären i hemse (ja, allt finns i hemse. till och med en tygaffär) och kollade lite till min balklänning. Hittade ett ganska bra, fint tyg men vi avvaktar.

När jag satt där på hemses smala hårda träläktare fick jag lite flashbacks från när Issa gick i åttan och spelade krullis där. Jag och Andreas var med och tittade, vi skrattade åt issa när hon missade öppet mål och ramlade över Gustav Hedin. Det var tider det. Andreas.



Det var även jag som satt bakom ratten på hemvägen, jag vill ha körkort. Jag vill bara ha det, för jag tror jag kan köra, det är bara den där jävla uppkörningen som gör mig hypernervös och osäker! blää.

Jag fick träffa Adam några timmar idag i alla fall, wihiii! :)

Ikväll tränade vi i slite, Ericas nya favorithall. Det var en rolig träning med mycket fart. Tvåmålet gick sådär, men det var högt tempo! Vi fick förstärkning från schweiz också, trevligt trevligt.

Just nu sitter jag i Dalhem framför tvn. Adam träffar "grabbarna" ikväll.
Tänkte gå och lägga mig snart, känner att kroppen behöver slappna aaaav.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0