2010-11-15

hejheej!

Jag känner mig ganska nöjd med helgens matcher. Jag har fått speltid och klarat mig rätt bra, så det känns bra. Ryggen är dock lite öm efter en hel del bussåkande. men jag har haft jättekul!

det enda jag hade på schemat idag när vi kom med flyget runt nio var sömn och körlektion. Vid kvart i tre var jag vid björkmans bilskola, då får jag veta att lektionen är inställd för att läraren är sjuk. lagom kul..

jag och adam har i alla fall hunnit vara i dalhem. Vi har lagat och ätit mat. Sen har jag packat ner typ hela min garderob och tagit med till stan.
Eftersom hans föräldrar är bortresta hela veckan ska vi bo här :)

nu: Paradise hotell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0