2010-05-01

igår var det sista april, valborg!

jag hade KUL!

jag, issa och camilla gjorde oss iordning hos oss. sen mötte vi jesper, tom och calle vid lilla elefant där vi hämtade våra pizzor. vi åkte bil hem till jesper. vi åt, drack, spelade kubb, spelade ölspelet, hälsade på grannen och massa!

runt tio skulle jag och camilla gå, så vi hann hem till oss och byta om och sen vidare till borgen. det var inget vidare drag där men jag fick min godaste shot ever! farligt god..
när jag kände att det verkligen inte var kul där ville jag gå till hamnplan. så jag gick ut, väntade på adam och hans kompisar. men dom skulle tydligen inte till hamnplan, så jag stannade på öster och tänkte vänta på jesper, tom + alla som var vid grannen. på öster träffade jag massa roliga mäniskor.
det tog en jävla tid för dom att komma, jag gick fram och tillbaka på öster i typ en kvart för att hålla värmen, sen hann jag gå hem och äta lite pizza och hämta mer dricka.
sen äntligen kom dom. fast det var bara issa jesper och calle. jag fattade ingenting. då var klockan typ halv ett. issa skulle hem med joel, jesper skulle hem med elsa. så jag och calle gick till hamnplan!
där inne träffade jag adam. vi gick därifrån typ kvart i två. då var vi hungriga och gick till mcdonalds, pratade med massa folk sen gick vi hem och sov!

idag är jag trött!!! jag åkte med louise och issa hem hit till dalhem vid typ 12. adam låg kvar hemma hos mig när jag drog, för han var helt död. 

ikväll ska jag sova här tror jag. och imorgon är det avslutning med Endre!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0