when it was good

igårkväll runt tio fick jag sms av karolina norsk som undrade om jag ville komma över och se film med henne och julia. och det ville jag! :)
när jag kom dit hade dom fixar med filtar, ostbågar och juice. härligt! vi hann med mycket medans kvällen blev natt. bland annat en upptäck av en väldigt udda film, lite köpinghumor, en busringare som hette pekka och mycket skratt. klockan var tre när vi hade sett klart skräckfilmen och jag vågade inte cykla hem. så då försökte vi sova, men jag och julia låg och pratade till ungefär halv fem. det var trevligt. men karro blev lite svidig för hon skulle upp och jobba. 
klockan nio imorse vaknar jag av att det ringer! det är fucking sporthuset som ville att jag skulle komma och jobba.. så jag ska dit imorgon och resten av veckan. jag vill inte! 

när jag kom hem la jag mig ute i solen. väldigt härligt, men också väldigt tomt. när klockan blir 22.22 ska jag önska att mina systrar kommer hem. 
jag solade mellan 11 och 2.  jag lyckades bli stucken av en geting i foten. det gjorde asont och nu är den svullen. duktigt? 
sen bar det iväg på träning!
det var riktigt kul att träna igen verkligen! och det gick bra för mig! jag älskar innebandy. längtar redan till nästa träning. 

efter träningen åkte jag ut till västerhejde och såg när dalhem mötte ifk. dalhem förlorade med 2-1. synd.
nu är jag hemma, har precis duschat och ska snart sova. jag vill verkligen inte jobba, jag vill bara vara ledig och kunna sova hur länge jag vill. och vara vaken hur länge jag vill. inte ens pengarna lockar längre. vad är det som är fel då? 

nu somnar jag.

den där glöden. den som jag hade inuti mig hela tiden, som jag kände. som jag fick för mig att du också hade och kände. den som jag trodde kunde gnistra till och stå i lågor en dag. den glöden har slocknat.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där Elden Falnar (Men Fortfarande Glöder) - Lars Winnerbäck.

2009-08-04 @ 10:33:12
Postat av: C.

Du är bättre än bäst, kom ihåg det gumman! <3

2009-08-04 @ 10:34:23
URL: http://camillalundborgblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0