rock you like a hurricane

hej hopp, jag är glad :)

igår jobbade jag till fyra,
sen gick jag till öster, handlade lite att äta och sen gick jag vidare till säve där det var träning! vi var inte så många, och hallen var låst så vi fick bara en timmes träningstid. men annars var träningen bra :) när vi skulle spela kom jag med annie och jennifer, vi ägde :D
när jag kom hem åt jag lite och satt och pratade med mamma. sen gick jag och duschade och sen i säng! fan, dagarna bara rinner förbi nuförtiden :/ 
idag har jag också jobbat, sen träning igen. idag var vi tio stycken! det gick väl ganska bra för mig. känns som en bra start på säsongen i alla fall :) pappa hämtade mig, hem och äta!
vi har varit ute och badat en stund och nu sitter jag framför tvn. jag är trött, jag har tio blåsor på fötterna och jag är sjuuukt godissugen!  
det känns bra att efter imorgon så väntar en lång härlig helg! :) 

juste, nu är biljetterna bokade till stockholm den 17 augusti med tre härliga brudar. vi ska ha såå kul! :D

SNART BÖRJAR SKOLAN IGEN! jag hittade lite bilder från ettan, haha :)

         

vilket värdelöst inlägg det här blev. men det som jag ville ha fram var väl bara att jag lever, mår bra, saknar mina vänner och älskar innebandy. tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herrejävlar vad mörkhårig jag var :o. Men jag saaaknar dej tamefan! Men snaaart såå :D <3

2009-08-07 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0