cause i'm having a good time!

igår blev en helt underbar dag! jag hade jätteroligt verkligen :)
vi åkte båten upp vid sju, sen båtbuss och sen var vi i stockholm! redan innan lunch hade vi hunnit med att skaffa oss två fullproppade kassar var och jag lyckades få nackspärr. hmm, oklart? men ont gjorde det!
tiden går fort när man har roligt och helt plötsligt var vi på bussen påväg tillbaka. då var jag och Viggin väldigt övertrötta, hoppas vi inte störde någon med våra skrattattacker! ;) 
på båten hem köpte vi en hytt och hade lite mys. jag kände mig jättenöjd när jag kom hem och kunde somna gott. i mina kassar låg: två par skor, två tröjor, ett linne, ett par jeans, en parfym, en klocka, en håspray och en bh. happy! :) 
tack för en härlig dag sötnosar :)



   
   

idag vaknade jag halv nio.. jag var så arg på mig själv för att jag inte kunde somna, jag som hade ränkat med en fetinglång sovmorgon. efter frukosten somnade jag  i alla fall på soffan i några timmar. 
nu är klockan snart sju. jag har inte varit ute nånting idag, förutom dom där 20 sekunderna jag gick ut på terassen för att få lite mottagning på mobilen, så jag tror jag ska ta en promenad lite senare :) 

later
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0