2012-11-27

Igår efter jobbet åkte hela vårt team ut till gåsemora på Fårö. Vi fick checka in i våra fina rum och sedan åt vi en 3 rättersmiddag med det andra teamet. Till förrätt fick vi tre sortes lax, till varmrätt fläskfilé, potatisgratäng, rostade grönsaker och rödvinsås, till efterrätt blev det chokladpanacotta med jordgubbar och grädde. Fy fan vad gott det var!!!! Efter maten blev det lite chill och häng. Vi kom i säng lite efter elva tror jag.
Idag har vi haft föreläsning om lite olika personligheter, kommunikation och sådana saker. Mycket intressant!! Till lunch fick vi lamm, det var längesen jag åt och jag brukar ha svårt för det men det var gott!

 När det var dags att åka hem kände man hur trött man var, somnade i bilen.. Men det har varit bra dagar med gott sällskap, god mat och underbar miljö! 



Just nu ser vi film, american pie naked mile. Fifan säger jag bara, sånna filmer är liksom jobbiga..
Blir nog sängen för min del snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0