2012-11-25

I fredags hade vi husfest med jobbet på hwitstjärna, det var god mat, mycket folk och väldigt trevligt. För min del blev det ingen alkohol och hem i säng tidigt.

Igår, lördag, tog jag sovmorgon vilket var väldigt skönt! Jag och Adam var hos hans farmor och åt lunch, trevligt.
Vid halv tre hade vi samling, sedan match mot kais mora. Jag tyckte det var en jämn match, men vi förlorade. Jävligt trist...

Efter matchen var typ hela familjen i sanda på middag med Joels klasskompisar och deras familjer. Det var väldigt trevligt!!! Alla är så söta. Det blev ganska sent men vi åkte förbi sabbe en snabbis. Hon hade inflyttningsfest i sitt nya hus i vibble.

Idag har jag också haft sovmorgon, gött!
Mina sambos och jag var och kollade innebandy i ibc.
Klockan två mötte jag och Issa upp Camilla och vi åkte till Joda för att ha en liten avskedsmiddag eftersom hon flyttar till Sälen på onsdag. Vi åt och pratade massa, det var hemskt trevligt!! Men väldigt tråkigt att säga hejdå :(

Klockan fem var vi i södervärn och såg ibk, dom förlorade tyvärr. Efter matchen har vi varit och handlat mat och nu ser vi film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0