2012-05-02

har jobbat på nymans från i fredags, det har gått bra! har varit rätt mycket folk, så det var kul.
i söndags såg jag och hela familjen när vincent gjorde småstjärnorna! han var bland annat sean banan och han var grym! :) dom andra i hans klass var såklart också duktiga så det blev bra allting! :) efter åkte vi hem och åt mat och kollade på filmerna från när aron och louise gjorde småstjärnorna. hehe.
idag har jag suttit på balkongen och solat. solen tar rejält! jag är fan knallröd.
förut idag ringde dom och sa att jag inte får jobbet på smart assistans. det sög rejält! nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... så det känns skit.
men jag har i alla fall en helg att se fram emot! på fredag åker jag och adam till stockholm. på kvällen ska vi på Raw comedy club. han fick ju biljetter till det av mig när han fyllde år. vi kommer hem lördag eftermiddag och sen på kvällen ska ju innebandyfesten gå av stapeln. det ska bli kuuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0