2012--03-11

vi vann igår! med 12-2. så jävla gött. jag tycker det är tråkigt att klinte inte spelade innebandy, för det tycker jag att dom kan egentligen.  

vi åkte hem till dalhem efter matchen. lagade mat och tog det lugnt. sen blev det godis och tv-kväll. med bland annat melodifestivalen. fyyyyy vad glad jag blev när Loréen vann. ååhh, jag gillar henne! hon var min favorit när hon var med i idol!



idag har jag och issa varit och sett på hansa. dom förlorade med 8-6. jag tycker dom är bra, dom kan och dom är DÄR! men ändå inte där liksom. trist.

om en timme ska jag hämta 2 pojkar vid båten. sen ska vi nog mysa i soffan, köpa mat och tjocka oss!! det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0