2012-01-28

igår, fredag, var jag och adam i dalhem och jobbade i skogen. det  var kul!





vi var tvugna att åka hem ganska tidigt eftersom adam skulle med båten. så vi skjutsade honom dit. sen åkte jag och issa hem och åt. efter det  hämtade vi ronja och åkte vidare till follingbo bygdegård där vi hade ett litet möte med u-laget. vi såg film från en av deras matcher och analyserade lite. trevligt! 
efter det åkte vi till södervärn och kollade lite fotboll. halv två kom jag i säng! 

nu sitter jag och issa och kollar på glee. vi ska se när vincent spelar fotboll sen. jag har typ fått någon jävla allergisk reaktion, mina ögon är helt svullna, har utslag i ansiktet och på händerna som kliar! asjobbigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0