2012-01-17

idag har jag varit på arbetslöshetskurs, eller vad man nu ska kalla det, på miroi, igen. det är inte jättekul..
på eftermiddagen var jag och adam i västerhejde skola för vi skulle ha hand om en förskoleklass genom lira projektet. dom var jättesöta! och dom var 32 stycken! asmånga. men det var kul och det gick helt okej. 

träningen ikväll gick sådär. inte så bra tempo. men imorgon så! 

nu ser jag på ett program som heter svenskars hemliga liv. det handlar om människor som tycker att de fötts i fel kropp. det är en kille som gjort om sig till tjej och en tjej som blivit kille. det är ju helst sjukt att man kan göra så!!!!! han ser verkligen ut som en kvinna nu, helt sjukt!!!! 

imorgon har jag sovmorgon. 

   

söt kille. min söta kille. som behöver klippa sig. och inte mixa randigt med rutigt. puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0