2012-01-12

idag har jag varit på ett informationsmöte hos företaget som ska vara min jobbcoach. dom ska tydligen starta någon gruppgrej, så vi är en grupp som ska komma dit och lyssna på föreläsningar från halv nio till fyra varje dag i sex veckor.. det kändes inte jättekul. men några föreläsningar verkade vettiga och jag antar och hoppas (!!!!) att det kommer gynna mig i framtiden.

jag, joel och adam har varit på gymmet idag också. jag tänkte visa joel alla miskiner och träna riktigt hårt. men han ville bara köra med jättelätta vikter och var inte alls så taggad.. men roddmaskinen gillade han, så han spenderade mesta tiden vid den. och det är ju ändå bra träning för hela kroppen! 

på träningen var jag back, som jag varit hela veckan. det är kul, men svårt. jag känner mig som en yr höna.
nu vill jag gå och lägga mig. det vill nog inte adam, för han sov på soffan innan träningen!



fiiiiiin mustasch och plattat hår. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0