2012-01-02

i fredags spelade några i laget plus adam och wilmer innebandy mot ett gäng hockeykillar. vi spelade på helplan, det var kul! dom krossade oss i början. men det slöt 10-9 till oss. dom tror dock att det blev lika, men tiden var ute!

i lörsags var det nyårsafton. jag gillar inte förväntningar. men min nyårsafton började i alla fall bra! först var vi hemma i dalhem och åt god middag! på kvällen åt jag, issa, sara, erika och milla mat här hos oss. väldigt gott och trevligt! efter några timmar bestämde vi oss för att cykla till huset. de flesta verkade ha roligt. men jag hade inte jättekul. det var mysigt vid tolvslaget när vi sköt upp alla reketer och så! när raketerna var slut skulle de flesta ner mot hamnplan. jag följde adam och några ner dit, men gick aldrig in. jag gick hem. 




igår sov vi ganska länge, slappade typ hela dagen. sen på kvällen skulle vi inventera i roma. det tog bara typ en och en halv timme. skönt! jag och adam var i dalhem resten av kvällen men åkte till stan och sov. 

idag har jag varit på gymmet med issa, sara och jennifer. sedan har vi tränat på vårat uppträdande som vi ska ha på lördag på våran "lagfest". 
adam är på träning och issa är hos elias, som fyller år idag. Grattis! jag är hemma själv och ser tv typ.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0