2012-12-20

Jag är så glad, för jag har JULSEMESTER!!

Har varit ledig idag, så har hunnit med att ha sovmorgon och varit på stan med Adam och Vincent. Handlat julklappar såklart, det är inte lätt.. Men det blir nog bra!

I söndags på matchen stukade jag foten. Hann spela typ tio minuter och släppa in två mål... Fan vad ont det gjorde, men eftersom Anete var så bra på att linda så mår foten bra! Jag kunde springa på den redan i tisdags!

Imorgon blir det sovmorgon igen!! Sen stan för att skaffa de sista julklapparna, kanske också en outfit till julafton eller juldagen.

Har precis fått hem en Mary Kay leverans, det är så kul! Har målat tånaglarna lite juliga med mitt nya nagellack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0