2012-12-08

Ett tag sedan man skrev nu, veckorna går fort! 
Förra helgen var vi i Umeå och spelade mot iksu. Vi spelade lika, vilket är det bästa Endre någonsin gjort mot dem borta. Men det var ändå surt för vi skulle ha vunnit.. 
 
I torsdags åkte jag, Malin och Anna till Jönköping och deltog på ett regionläger med landslaget. Det var kul, och häftigt att få vara med om. Lite trist att resan tog längre tid än det tog att vara där.. 
Såklart var flygen försenade och vi kom hem senare än tänkt. Det var tråkigt, för hann inte träffa Adam så mycket eftersom han skulle iväg med båten. 
Men mamma hade fixat fika i vår lägenhet så jag fick en pratstund med henne och mina systrar. 
 
 Idag har jag haft lång sovmorgon, sen har vi bakat massa här i dalhem! Mycket trevligt. Sen har vi ätit tacos, slappat lite, smakat våra bakverk och nu börjar snart innebandyn!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0