2011-09-05

helgen har varit braaaaaa. i fredags kväll var några i laget hos jossan och såg fotboll, eller vi snackade mest skit. i lördags var vi på stan och på kvällen var det lagfes! Jag, Issa och Ronja gjorde oss i ordning vid ronja. Så kul att träffa henne igen! vi började hos Erika ganska tidigt för att senare gå vidare till Anna. runt tolv var vi nere på hamnplan. där träffade vi camilla som också var väldigt kul att träffa! när det stängde gick vi upp mot öster. sen blev det taxi hem till adam. jag hade en väldigt rolig kväll! jag har ett namn som påminner mig om kvällen, Roger Pontare!
bilder från kvällen kommer senare!

hela söndagen var jag, adam och hans pappa i lägenheten och fixade! det börjar närma sig :) idag har varit en segdag. och ikväll ska jag iväg med laget på kostrådgivning!


Kommentarer
Postat av: j

...Ge mig en väg att gå JAG SER YXAN I KRIIIGARENS HAAAAND!!!

2011-09-06 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0