2011-10-28

igår var jag och issa på stan och fick 20 % rabatt på vero moda, sedan var vi och handlade massa mat. efter det var vi och spelade biljard med joel. det var kul. när joel hade fått ner två kulor på ett slag gav vi upp och åkte hem till dalhem och åt. gott! sen var det träning. tvåmål på liten plan. unga mot gamla. 3x10 min. och gissa vad. UNGA VANN! så jävla gött. efter träningen var vi några i laget som spelade boul mot några i föreningen murgrönan. vi fick spö, men det var kul.

idag har jag issa och jennifer varit på allmänhetens åkning och åkt skridskor! det tillkom några fler sedan också. vi kom precis hem därifrån och är ganska hungriga. nu ska jag på stan med adam och hans mamma! och ikväll ska jag se innebandy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0