2011-10-17

helgen har varit okej. två poäng.
vi kom med båten igår eftermiddag, väldigt skönt. men efter som jag och några till är innebandynördar så åkte vi direkt till ibc och såg innebandy. två matcher.
halv åtta hämtade jenny mig och vi åkte ner till joda där camilla var. vi åt god mat och satt och pratade. det var väldigt trevligt. när vi var mätta åkte vi förbi maxi och sedan hem till mig och såg film. det blev också en hel del snack om ett och annat. det var väldigt mysigt och jag vill att vi ska göra om det snart! klockan var tre när jag kom i säng!

idag har jag och adam haft en slapp förmiddag. men när vi fick tummarna ur arslet åkte vi och handlade, hämtade joel och åkte och spelade badminton. det var kul! jag kan säga att jag var sämst. joel lekte med mig..
när joel var svettig, törstig på loka och tyckte att det räckte med badminton så åkte vi hem och lagade och åt mat. sedan skjutsade vi adam på möte och jag joel till romabadet.

nu sitter jag hemma i soffan och väntar på adam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0