2011-11-09

det var kul att spela innebandy igår!! men det hade varit roligare om man hade fått bättre förutsättningar. det ska bli kul att träna imorgon!!

idag vaknade jag och adam ganska sent. han skulle iväg till sin jobbcoach. jag åt frukost och juste, såg inte på tv. för den är iväg på lagning.. tur att vi har dator och svensson svensson!
louise kom förbi och vi åkte och handlade på maxi. sen skulle adam fika med några lagkompisar, då åkte jag och louise och solade. vi satt oss vid adam och dom en stund innan louise skulle åka och hämta issa och jag skulle hem. när adam kom hem såg vi herrsm-finalen från 2011. i innebandy såklart. nördar. sen lagade vi och åt tacos. gott! nu är adam på träning och jag sitter och lyssnar på musik. vi har ju ingen tv. kan man se bonde söker fru på tv4 play samtidigt som det går på tv? hmm, får kolla upp det.

dagens ord på wordfeud: rhizom. tydligen ett sorts jord man har i krukväxter. hur kommer man på det ordet utan fusk?! wilmer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0