2011-05-30

igår var jag och adam hos hans mormor och hade lite morsdag middag, sen åkte vi till dalhem och firade min mamma lite. trevligt. senare sprang adam 5 kilometer och jag tränade på att lägga mitt make som jag ska ha på balen.
efter det åt vi mat och såg mästarnas mästare, ingemar stenmark är min idol för han är bäst på allt. vi hann även med att hoppa studsmatta och några avsnitt av svensson svensson innan vi somnade. idag har vi inte haft några lektioner så vi har sovit länge, adam har åkt till sin farmor för att hjälpa henne med något och jag har legat hemma och solat. skönt. snart kommer mamma hem, då ska vi till stan för att handla det sista till balen! 


adam och jag har nu varit tillsamman i 1 år och 4 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0