2011-05-18

igår såg jag och adam en hel säsong av playa del sol. det är ganska roligt faktiskt! jag var också hos Tina, en som jobbar med mary kay, och fick lära mig hur jag ska sminka mig till balen. det var superkul! när vi var klara där åkte jag och mamma vidare till hon som syr min klänning. Det tog några timmar men tillslut var den klar och jag fick med den hem! känns riktigt bra. 
idag har vi haft nationella i svenska. man skulle hålla ett tal i fem minuter. jag hatar att jag blir så jävla nervös och jobbig när jag ska redovisa något, men det gick helt okej ändå. på klassrådet bestämde vi en massa om studenten, shiiiiiit vad taggade vi blev! det ska bli så jävla kuuul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
efter skolan var jag på gymmet, shit vad stark jag är nu då. när jag kom hem har jag pluggat en massa. det är skönt att få allt klart! men också lite sorgligt när man tänker på att det kan vara det sista man gör..  

nu ska jag sova,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0