2011-05-07

stockhomsresan har varit jätterolig och spännande. jag har haft jättekul och vi har gjort massa grejer. bland annat varit på  naturhistoriska och cosmonova, på skansen, varit på stan, varit på bio, haft fest, blivit störd när man skulle sova, bajsat, ätit, svettats, åkt massa tunnelbana, kommit försent och massa mer. alltså, väldigt kul!! 
det har varit så kul att ha spenderat tid med klassen, jag känner att det kommer bli sorgligt att ta studenten..

















jag var väldigt trött när jag kom hem, sov en stund på båten, men sen var det full fart. åkte hem till adam och städade hans rum, åkte hem till mig och gjorde oss i ordning, åkte hem till adam, tog taxi till öster med hans föräldrar, åt på Wallers, mums! gick till wisby strand och såg september!! hon var asbra och det var kul att vara där. vi tog taxi hem, gick och la oss nästan med en gång.  

idag har jag och mamma varit hos hon som syr min balklänning och prövat, nålat och sytt. superkul! och den kommer bli jättefin!
adam är i åminne.. nu tänker jag somna framför tvn.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0