2011-05-02

oj vad dålig jag varit på att skriva. men det finns så mycket annat kul att göra ju.

i fredags jobbade jag, det var kul.
i lördags jobbade jag, det var kul. det var polisdrama i tofta. när jag var i stan igen åt jag, duschade och gjorde mig i ordning. Sen fick jag skjuts till Ronja. Där var det full fart! det var kul att träffa alla igen, som man inte träffat på ett tag! när klockan närmade sig tolv gick vi neråt, till hamnplan. Där var det mycket folk och jag hade kul! hann även förbi mcdonalds en sväng och sen fick jag och adam skjuts till honom.

igår, söndag, när jag och adam vaknat åkte vi och hämtade kvarglömde grejer på lite olika platser. sen åt vi hos honom och sen åkte vi till dalhem. Vi duschade och gjorde oss i ordning för vi skulle iväg på småstjärnorna! det var jättebra, haha.

idag har jag varit i skolan sen slappat hemma hos adam med bullar och film. Vi skulle egentligen till gymmet men han bangade än en gång. nästa gång då jävlaaar!
nu har jag precis packat klart och duschat. imorgon åker vi till stockholm med alla treor på handel. det ska bli kul!
vi är hemma igen på fredag, då ska jag på september!! och på lördag ska vi fixa lite med min balklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0