2011-03-28

vi förlorade och vi är ur. trist. men Mora är bra, dom gjorde mål och det gjorde inte vi. ganska skönt ändå att de förlorade första semin hemma! haha. fan att det inte var vi..

igår, söndag, firade vi vincent hemma. Han fyllde år i fredags. Vi åt tårta och pratade lite, mys. 
senare på eftermiddagen städade jag och Adam hans rum, det blev fint. Sen var vi ute och åkte en liten sväng, väldigt mysigt. 

idag har jag varit på sjukhuset och gjort allergitest och lungfunktionstest. De upptäckte då att jag är allergisk mot katter och hästar!!! det hade jag verkligen ingen aning om. jag ska tillbaka dit snart och kolla lite mera kring mina andningsproblem. 

Adam och jag har varit på stan precis. Jag har köpt nya converse!! Nu ser vi film och ikväll ska jag till dalhem. 

Idag fyller Karro år!! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0