2011-03-21

igår, söndag, åkte jag till stan runt elva. Jag skulle till Adam, han var inte så pigg (han hade varit ute dagen innan och blivit lite för full) men jag jagade upp honom ur sänge och vi tog en promenad i det vackra vädret till rävhagen för att se lite fotboll. trevligt. skönt också att ha något att göra istället för att bara gå och vänta på match!

på tal om match! vi vann!!!!!! det betyder att det avgörs i mora på fredag. Jag spelade två perioder, som jag tackar för. Men jag är inte nöjd med min insats, jag vet att jag kan bättre! 

Efter matchen åkte jag hem till Adam, åt lasange och lakritsglass! 

Idag har det varit en ganska skön skoldag, kanske för att vi är lediga imorgon! 

Ikväll är jag och Adam hyfsigt lediga, jag har ingen träning utan ska bara springa ur kroppen lite och Adam har jättesen träning. I veckan har vi träningar och på torsdag åker ju jag, så ikväll passade de bra med bio eftersom vi har biljetter som vi måste använda! Vi ska se Hur många lingon finns det i världen? Det ska bli askul! Den går klockan sex och klockan åtta. Jag vill se den vid åtta så jag hinner till Jenny på födelsedagsfika innan men Adam vill se den vid sex så han hinner träna efter. jobbigt läge.. 

nu lockar adam med bullar. shiit.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0