2011-03-16

Förr i tiden fick laget alltid banan OCH mjölk efter träningen. Mjölken försvann ett tag, folk var på Göran om det här. Så igår efter träningen kom han inrullandes med en vagn med en mjölkmaskin på! en sån där man har i skolan typ, ni vet. Alla började asgarva. Riktigt bra Göran, kungligt. Synd att jag inte tycker om mjölk..

träningen igår gick bra, idag gick den ganska bra.
Efter skolan idag åkte jag hem till Adam, han packade för han skulle åka med båten, han ska till stockholm med sin klass. Jag packade för jag skulle på träning och sova hemma 2 nätter.
Jag hann även med att se lite när vår klass spelade sävecupen, såg bra ut.

Nu är jag hemma i Dalhem, ska som sagt sova här i natt, ensam. buhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0