2011-03-13

i fredags förlorade vi, som många redan vet med 6-5 i sudden. det var riktigt nära alltså. jag spelade inget, men man var riktigt inne i matchen ändå må jag säga!!

igår, lördag, kom vi hem med flyget vid tolv. Adam hämtade mig, Loiuse och Issa och vi åkte till Dalhem. Väl hemma så åt vi god mat, sen for vi till hemse. Vincent skulle spela innebandy och jag och mamma skulle prata med hon som ska sy min balklänning, mäta mig och lite. Det känns som att det kommer bli superbra!

på kvällen var vi i Dalhem, bakade tårta och firade Jonathan som fyllde 10 år i Måndags. Sen åt vi godis och kollade å¨melodifestivalen som var asdåligt. Visst, Eric Saade är söt. Men vafan?

Idag spelade vi hemma! Det var så himla roligt. Jag spelade två perioder och gjorde en ass till Joss. Kändes skitbra! Det var sån härlig stämning i Södervärn alltså! både publik och spelare gav allt och vi vann med 5-4. GÖTT! fan vad vi ska krossa på fredag. 

efter matchen såg vi ibk som också vann. Nu sitter jag hemma hos Adam och myser. imorgon är det skola..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0